خاطرات کاغذی

ببینید | پر طلا

خاطرات کاغذی

ببینید | افسانه زورو

«دون دیه‌گو» در کالیفرنیای 1790 زندگی می‌کرد؛ زمانی که این قسمت ازآمریکا متعلق به مکزیک و مکزیک هم مستعمره اسپانیا بود. «دون دیه گو» نجیب زاده ای بود با اصلیت اندلسی؛ او بافرمانده کالیفرنیا،مبارزه می‌کرد.
کد خبر: ۱۴۰۱۴۰۳
نویسنده مریم فلاح - گروه رسانه
تعداد بازدید : 65

قهرمان قصه که لقب «زورو» را برای شخصیت مبارز خود انتخاب کرده بود (در زبان اسپانیایی به معنای روباه) به مقابله با افرادی می‌رفت که زندگی را برای مردم سخت کرده بودند؛ ازجمله «گروهبان گارسیا» که سال‌ها بعد از شهرت خود بین ایرانی‌ها (به خاطر سریال زورو که در دهه ۱۳۵۰ از تلویزیون پخش شد)این باردرقالب شخصیتی کارتونی بازگشته بود تا باز هم لحظات خنده‌داری را مقابل «زورو» به مخاطبان هدیه دهد.نیاز به گفتن نیست که مهمترین مشخصه‌های «زورو» شنل، نقاب و اسب سیاهش «ترنادو» بود به اضافه امضای مخصوصش که با سه ضربه شمشیر حرف Z را بر روی در و دیوار حک می‌کرد ! (البته در کارتون مورد نظر اسب زورو به رنگ سفید بود!) خلاصه کارتون پر تعلیق و دیدنی بود خصوصا از وقتی که فرماندار جایزه کلانی برای دستگیری «زورو» تعیین کرد.

کارتون ژاپنی «افسانه زورو»، ( The Legend of Zorro) یکی از ده‌ها اقتباس از شخصیت محبوب زورو، مخلوق «جانستون مک‌کالی»، است که سال 1996 تولید شد. قهرمان محبوبی که به سال 1919 توسط این نویسنده‌ی آمریکایی خلق شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها